• 24-04-2021, 04:01:18
    #1
    Selamun Aleyküm Dostlarım,

    Yoldan kimi çevirseniz, Ülkemiz ve ekonomi hakkında bir çok yorumda bulunur. Ama olumlu ama olumsuz.
    Belki onlara bir şeyler bırakamayız, belki bırakabiliriz bu tamamen rızık meselesi.
    2 Evladım için banka hesabı açtırdım. Her iki hesaba da her ay düzenli 100₺ yatıyorum.
    18 yaşına geldiklerinde, her ikisinde 20.000 gibi bir bütçesi olacak.
    İster eğitimde kullansınlar, ister bir iş kursunlar.
    Çocuklarınızın geleceğine yatırım yapın, kendi hesaplarınızda köşeye koyunca olmuyor. Yatırım yapıp unutun.

    Babalara da tavsiyem, ben böyle bir adım attım. Benim aklıma yattı, sizlerle paylaşmak istedim.

    Hayırlı sahurlar.
    • Cuslaw
    • Homer
    • mustafams
    Cuslaw, Homer, mustafams ve 21 kişi bunu beğendi.
    24 kişi bunu beğendi.
  • 24-04-2021, 04:02:53
    #2
    Allah razı olsun demek düşer böyle düşünceli bir babaya.
  • 24-04-2021, 04:04:52
    #3
    100 tl yi dolara çevirerek atın hocam, belki 18 yaşına geldiklerinde milyarder olurlar. Durum gidişat onu gösteriyor. Allah sonumuzu hayır etsin.
  • 24-04-2021, 04:05:32
    #4
    benim babamda böyle bişey yapmıştı 2 kardeştik 7k-7k toplam 14k birikti ev almak için harcamak zorunda kaldık benim gibi öğrenci iseniz zor bi durum oluyor.
  • 24-04-2021, 04:05:32
    #5
    Anlıyorum elinizden gelenin en iyisini yapıyorsunuz ama çocuklarınız büyüyünce 20 bin liranın bir değeri olacak mı ?
    • Akbas
    • chnyrdkl
    Akbas ve chnyrdkl bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 24-04-2021, 04:05:41
    #6
    ByCiHaT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    100 tl yi dolara çevirerek atın hocam, belki 18 yaşına geldiklerinde milyarder olurlar. Durum gidişat onu gösteriyor. Allah sonumuzu hayır etsin.
    Buda olabilir adaşım.
    Bunu da yarın değerlendireceğim
  • 24-04-2021, 04:06:06
    #7
    Gayet mantıklı yaptığınız böyle giderse tr'de iş imkanı kalacağını sanmıyorum en azından başkasına muhtaç olmazlar.
  • 24-04-2021, 04:06:11
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Onun yerine bireysel emeklilik yaptırsaydın üstat. En azından reel olarak zararınız olmazdı. Her yatırdığın paraya da %25 devlet katkısı var. Burada 56 yaş şartı var yalnız. Siz şayet kısa vadeli yatırım yapmak istiyorsanız da çeyiz hesabı açtırabilirdiniz. Daha avantajlıdır. Bildiğimi paylaştım.
  • 24-04-2021, 04:06:12
    #9
    Peki 18 Yaşına geldiklerinde 20k para sizce değerli olacak mı ? kişisel tavsiyem onu fon vb yatırım araçlarına bağlayın veya altın hesabı açıp altın alın