Onun yerine bireysel emeklilik yaptırsaydın üstat. En azından reel olarak zararınız olmazdı. Her yatırdığın paraya da %25 devlet katkısı var. Burada 56 yaş şartı var yalnız. Siz şayet kısa vadeli yatırım yapmak istiyorsanız da çeyiz hesabı açtırabilirdiniz. Daha avantajlıdır. Bildiğimi paylaştım.