• 24-04-2021, 04:09:49
    #19
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç olmamasından daha iyidir diye düşünüyorum
    gram altın daha iyi olur aylık yada 2 ayda bir 1 gram altın altın alırsınız çocuklar büyüyünce belki iş kurarlar belki üniversite paraları çıkar 20 bin liraya o zaman anca xiaomi alırlar
    • Cueh
    bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 24-04-2021, 04:10:01
    #20
    dolar veya altın olarak atın hocam çocuklarınız 18 yaşına geldiklerinde 20 bin tl nin pek değeri kalmayabilir
  • 24-04-2021, 04:10:26
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Ha bu arada en iyi yatırımı da söyleyeyim. Çocuklarınıza ALLAH'tan korkmayı öğretin. Kul hakkını, merhametli olmayı, iftiranın çok kötü bir şey olduğunu ...
  • 24-04-2021, 04:11:39
    #22
    Borsadan hisse almanız da mantıklı olabilir hocam bunu da değerlendirin isterseniz.Uzun vadede güzel bir kazanç elde edebilirsiniz.
  • 24-04-2021, 04:13:14
    #23
    haber58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ha bu arada en iyi yatırımı da söyleyeyim. Çocuklarınıza ALLAH'tan korkmayı öğretin. Kul hakkını, merhametli olmayı, iftiranın çok kötü bir şey olduğunu ...
    Konunun yazdığınız la bir alakası olduğunu düşünmüyorum. Benimle ilgili bir sorun varsa bir yanlışım yada nispet nitelediği deyse hatam neyse söyleyin lütfen
  • 24-04-2021, 04:14:08
    #24
    Üyeliği durduruldu
    umut0234 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Borsadan hisse almanız da mantıklı olabilir hocam bunu da değerlendirin isterseniz.Uzun vadede güzel bir kazanç elde edebilirsiniz.
    Aynen katılıyorum. Ulusal 30 dan alacaksınız 5 yıl sonra yüzde 500 içten bile değil ...
  • 24-04-2021, 04:14:58
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konunun yazdığınız la bir alakası olduğunu düşünmüyorum. Benimle ilgili bir sorun varsa bir yanlışım yada nispet nitelediği deyse hatam neyse söyleyin lütfen
    Genel olarak söyledim. Sizi tanımam bilmem.
  • 24-04-2021, 04:15:08
    #26
    hisse senedi biriktiriyorum temettü ve uzun vadede iyi olabilecek.

    ereğli, sasa, şisecam gibi
  • 24-04-2021, 04:16:03
    #27

    Asgari ücret 2825 TL ve ayda 100 tl dediğimizde arada 28.5 kat var. Bundan 20 yıl önce 122 tl imiş asgari ücret ve 28.5 e bölersek 0.94 tl gibi birşey yapıyor. Yani 20 yıl önce konuyu açsaydınız 100 TL ye denk gelen para bugünün parası ile çocuğun elinde 1 TL bile olmayacak. (Hesapta hata varsa uyarın, uyku sersemi uğraştım)