umut0234 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Borsadan hisse almanız da mantıklı olabilir hocam bunu da değerlendirin isterseniz.Uzun vadede güzel bir kazanç elde edebilirsiniz.
Aynen katılıyorum. Ulusal 30 dan alacaksınız 5 yıl sonra yüzde 500 içten bile değil ...