Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç olmamasından daha iyidir diye düşünüyorum
gram altın daha iyi olur aylık yada 2 ayda bir 1 gram altın altın alırsınız çocuklar büyüyünce belki iş kurarlar belki üniversite paraları çıkar 20 bin liraya o zaman anca xiaomi alırlar