Selamun Aleyküm Dostlarım,
Yoldan kimi çevirseniz, Ülkemiz ve ekonomi hakkında bir çok yorumda bulunur. Ama olumlu ama olumsuz.
Belki onlara bir şeyler bırakamayız, belki bırakabiliriz bu tamamen rızık meselesi.
2 Evladım için banka hesabı açtırdım. Her iki hesaba da her ay düzenli 100₺ yatıyorum.
18 yaşına geldiklerinde, her ikisinde 20.000 gibi bir bütçesi olacak.
İster eğitimde kullansınlar, ister bir iş kursunlar.
Çocuklarınızın geleceğine yatırım yapın, kendi hesaplarınızda köşeye koyunca olmuyor. Yatırım yapıp unutun.
Babalara da tavsiyem, ben böyle bir adım attım. Benim aklıma yattı, sizlerle paylaşmak istedim.
Hayırlı sahurlar.