Ticaret yapıyoruz trade atmıyorlar.
18
●402
- 24-04-2021, 00:45:52Forumda sattığım ürünü adam benden alıp kar koyup başkasına satıyor. O adam bana trade geçse bu sefer müşterisi benden aldığını öğrenip benden alacak kendi müşterisini kaybedecek. Stratejik olarak çok mantıklı trade atmaması.
- 24-04-2021, 00:54:23İş teslimi sonrası bir kere "Hocam ticaret puanı gönderdim geri dönüş yapar mısınız?" ilk önce ondan beklemem ilk ben gönderirim ona kolaylık olsun.
Göndermiyorsa notlar kısmına yazarım. İki gün sonra bir konu açtığını görürsem konuya cevap veririm ek olarak "Hocam bir de şu ticaret puanını halledelim" diye not düşerim.
Ne zaman görsem söylerim 20 gün sonra ticaret puanı aldığımı biliyorum ben
Zorunlu değil zaten ben PM üzerinden veya özel mesajdan rahatsız etmiyorum sadece hatırlatma yapıyorum. - 24-04-2021, 00:56:55Buna başka bir ad veriliyor da neysetcaliacarr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-04-2021, 00:57:56Kendileri wp den ulaştıkları için wp deki isimleriyle falan arıyorum, buluyorum ama nafile atmıyor adam yapacak birşey yok bekleyeceğiz.Paramedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-04-2021, 01:04:29Her iş yaptığım atsaydı şuan 1.5k yakın iş puanım vardı galiba bundan 5 sene evvel ilk üye olduğumda facebook sayfaları üzerinden günde 20 iş yaptığım oluyordu.
