• 24-04-2021, 00:42:24
    #10
    Hepinize teşekkürler öğrenmek istediğim buydu zaten yani zorunluluk gibi bir durumları yoksa canları sağolsun
  • 24-04-2021, 00:43:02
    #11
    Ticaret puanı atmazlar ama "ticaret yoporken ticaret puanına bakıyorum" derler
  • 24-04-2021, 00:45:52
    #12
    Forumda sattığım ürünü adam benden alıp kar koyup başkasına satıyor. O adam bana trade geçse bu sefer müşterisi benden aldığını öğrenip benden alacak kendi müşterisini kaybedecek. Stratejik olarak çok mantıklı trade atmaması.
  • 24-04-2021, 00:54:23
    #13
    İş teslimi sonrası bir kere "Hocam ticaret puanı gönderdim geri dönüş yapar mısınız?" ilk önce ondan beklemem ilk ben gönderirim ona kolaylık olsun.

    Göndermiyorsa notlar kısmına yazarım. İki gün sonra bir konu açtığını görürsem konuya cevap veririm ek olarak "Hocam bir de şu ticaret puanını halledelim" diye not düşerim.

    Ne zaman görsem söylerim 20 gün sonra ticaret puanı aldığımı biliyorum ben

    Zorunlu değil zaten ben PM üzerinden veya özel mesajdan rahatsız etmiyorum sadece hatırlatma yapıyorum.
  • 24-04-2021, 00:56:55
    #14
    tcaliacarr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda sattığım ürünü adam benden alıp kar koyup başkasına satıyor. O adam bana trade geçse bu sefer müşterisi benden aldığını öğrenip benden alacak kendi müşterisini kaybedecek. Stratejik olarak çok mantıklı trade atmaması.
    Buna başka bir ad veriliyor da neyse
  • 24-04-2021, 00:57:56
    #15
    Paramedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İş teslimi sonrası bir kere "Hocam ticaret puanı gönderdim geri dönüş yapar mısınız?" ilk önce ondan beklemem ilk ben gönderirim ona kolaylık olsun.

    Göndermiyorsa notlar kısmına yazarım. İki gün sonra bir konu açtığını görürsem konuya cevap veririm ek olarak "Hocam bir de şu ticaret puanını halledelim" diye not düşerim.

    Ne zaman görsem söylerim 20 gün sonra ticaret puanı aldığımı biliyorum ben

    Zorunlu değil zaten ben PM üzerinden veya özel mesajdan rahatsız etmiyorum sadece hatırlatma yapıyorum.
    Kendileri wp den ulaştıkları için wp deki isimleriyle falan arıyorum, buluyorum ama nafile atmıyor adam yapacak birşey yok bekleyeceğiz.
  • 24-04-2021, 01:02:12
    #16
    Geçen biri daha böyle bir konu açmıştı hatta şikayet konusu açmış. Hizmet verdim hizmeti alan kişi bana +Trade vermedi diye. Garip garip şeyler çıkartıyorsunuz başımıza. TRADER vermek zorunda düşüncesini size hissettiren nedir ki?
  • 24-04-2021, 01:04:29
    #17
    Platin üye
    Her iş yaptığım atsaydı şuan 1.5k yakın iş puanım vardı galiba bundan 5 sene evvel ilk üye olduğumda facebook sayfaları üzerinden günde 20 iş yaptığım oluyordu.
  • 24-04-2021, 04:41:12
    #18
    Evet, kimse ticaret puanı vermek zorunda değil. Ama hani nezâket, kibarlık vb. denen bir şey var, değil mi?

    Sanırım bu konulara biraz duygusal yaklaşıyorum.

    Vermesinler boşverin, ellerine falan yapışır sonra, başınıza iş almayın.