İş teslimi sonrası bir kere "Hocam ticaret puanı gönderdim geri dönüş yapar mısınız?" ilk önce ondan beklemem ilk ben gönderirim ona kolaylık olsun.
Göndermiyorsa notlar kısmına yazarım. İki gün sonra bir konu açtığını görürsem konuya cevap veririm ek olarak "Hocam bir de şu ticaret puanını halledelim" diye not düşerim.
Ne zaman görsem söylerim 20 gün sonra ticaret puanı aldığımı biliyorum ben
Zorunlu değil zaten ben PM üzerinden veya özel mesajdan rahatsız etmiyorum sadece hatırlatma yapıyorum.