Geçen biri daha böyle bir konu açmıştı hatta şikayet konusu açmış. Hizmet verdim hizmeti alan kişi bana +Trade vermedi diye. Garip garip şeyler çıkartıyorsunuz başımıza. TRADER vermek zorunda düşüncesini size hissettiren nedir ki?