• 24-04-2021, 00:38:07
    #1
    Arkadaşlar yeniyiz biraz forumda, ticaret yapıyoruz ödemeler alınıyor hesaplar teslim ediliyor. Çok memnun kaldıklarını söylüyorlar tekrar alım yapıyorlar. Yüklü yüklü siparişler getiriyorlar fakat trade puanı atmıyorlar. Birkaçını buldum bu şekilde benim yaptığım satışın aynısını yapıyorlar sırf satışçılar diye memnun kaldıkları bir ticarete puan vermeme hakları varmı?
  • 24-04-2021, 00:39:15
    #2
    Ticaret puanı vermek zorunlu değil.
  • 24-04-2021, 00:39:39
    #3
    Cümlenizi anlamakta çok zorlandım. + Trade vermek gibi bir zorunluluk yok diye biliyorum.
  • 24-04-2021, 00:40:13
    #4
    trade verilmesi zorunlu dedğil döveydin gardaş
  • 24-04-2021, 00:40:16
    #5
    zorunlu değil benimde inanın o kadar attığım var dönüş alamadığımda bi o kadar fakat zorla at da diyemem canları sağolsun
  • 24-04-2021, 00:40:30
    #6
    Ticaret puanı vermek zorunlu değil ama şu şekilde mesaj atmanızda da bir sakınca yok:

    "Hizmetimden memnun kaldıysanız ticaret puanı atabilirseniz sevinirim."
  • 24-04-2021, 00:40:40
    #7
    İlk etapta satıştan hemen sonrası konu linklerini bırakıp memnun kaldığınızı* şeklinde yazmanızı rica ediyorlar. Sorunsuz teslimat sonrası da +trade dönüşü sağlarsanız memnun oluruz* şeklinde de.
    Biraz zorlamanız lazım
  • 24-04-2021, 00:40:47
    #8
    Nerede o terbiyesizler çağır kulaklarını çekelim
    • Blac
    • selman_
    Blac ve selman_ bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 24-04-2021, 00:42:13
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Toplanalım dövelim adaş