Konu
Ticaret yapıyoruz trade atmıyorlar.
24-04-2021, 00:40:30
#6
Bip
Ticaret puanı vermek zorunlu değil ama şu şekilde mesaj atmanızda da bir sakınca yok:
"Hizmetimden memnun kaldıysanız ticaret puanı atabilirseniz sevinirim."