Sene 2012 r10 alt sekme msn ekran görüntüsü - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sene 2012 r10 alt sekme msn ekran görüntüsü
7
●
242
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Sene 2012 r10 alt sekme msn ekran görüntüsü
15-04-2021, 00:38:31
#1
on2
Merhaba arkadaşlar 2012den kalma ekran görüntüsü buldum eski flash diskimde ve okadar içim gittiki msn arabesk rap ve eski r10 görüntüsü
@Utkukose ozamanlar yönetici arkadaşımız şans eseri mazi
Daha net görmek isteyenler için link
15-04-2021, 00:42:32
#2
omertuygun
Üyeliği durduruldu
maziye bak be böyle fotoraflari gördükçe insan eskilere gidiyor.
15-04-2021, 00:42:57
#3
shax
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
SENE 2005
15-04-2021, 00:43:08
#4
Eyupoglu
https://www.youtube.com/watch?v=Vct8I9fJHh4
15-04-2021, 00:44:12
#5
on2
Eyupoglu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
https://www.youtube.com/watch?v=Vct8I9fJHh4
Abaha bravo hocam şarkı bu 😃 ve msn eşliğinde dert yok tasa yok herkes mutlu bir zamandı
15-04-2021, 00:47:24
#6
mhls
Wifi de komşudan herhalde 3 diş
15-04-2021, 01:21:50
#7
Konfor
https://www.r10.net/off-topic/267907...ji-icerir.html
15-04-2021, 07:45:34
#8
bilgicinitr
Msn in eski halini ozledik guzeldi.titresim falan yollardik
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler