Konu
Sene 2012 r10 alt sekme msn ekran görüntüsü
15-04-2021, 00:44:12
#5
on2
Eyupoglu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
https://www.youtube.com/watch?v=Vct8I9fJHh4
Abaha bravo hocam şarkı bu 😃 ve msn eşliğinde dert yok tasa yok herkes mutlu bir zamandı