Merhaba arkadaşlar 2012den kalma ekran görüntüsü buldum eski flash diskimde ve okadar içim gittiki msn arabesk rap ve eski r10 görüntüsü

@Utkukose ozamanlar yönetici arkadaşımız şans eseri mazi



Daha net görmek isteyenler için link