Konu
Sene 2012 r10 alt sekme msn ekran görüntüsü
15-04-2021, 00:38:31
#1
on2
Merhaba arkadaşlar 2012den kalma ekran görüntüsü buldum eski flash diskimde ve okadar içim gittiki msn arabesk rap ve eski r10 görüntüsü
@Utkukose ozamanlar yönetici arkadaşımız şans eseri mazi
Daha net görmek isteyenler için link