• 12-04-2021, 23:18:35
    #1



    Merhabalar uygun fiyatlı bunları dizdim.
    Motosikletimi boyayacağım sıfırdan.
    Normal şartlarda AKZONOBEL isimli markayı bulmuştum fakat fiyatları cok daha pahalı o şekilde sepet 600 bandında olur heralde.
    Bu ürünler randuman verir mi ?

    Boya henüz bulamadım. Normalde beyaz yapacağım orjinal hali de beyaz fakat içi bir tık simli sanıyorum sedefli geçiyor. Internette bulamadım boya konusunu sanırım sanayiye gidip orj parçayı gösterip alacağım (eğer siz bulabilirseniz nette süper olur tabi fiyat daha uygun olur) Orj parçayı aşşağıya bırakıyorum çok net değil fakat içinde biraz simler var. Bu otoboyasından arıyorum.

  • 12-04-2021, 23:24:14
    #2
    Dün ki konunuza da yazmıştım boyamakta kararlısınız sanırım Bu malzemeleri oto boya malzemesi satan yerlerden fiyat aldınız mı?

    Biz baslac marka kullanıyoruz bu markadan çok daha iyi ve fiyatlar yakın. Ama bizim aldığımız fiyatlar ile internetteki fiyatlar arasında ciddi fark var, internette daha pahalı.
  • 12-04-2021, 23:31:50
    #3
    VohaaMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dün ki konunuza da yazmıştım boyamakta kararlısınız sanırım Bu malzemeleri oto boya malzemesi satan yerlerden fiyat aldınız mı?

    Biz baslac marka kullanıyoruz bu markadan çok daha iyi ve fiyatlar yakın. Ama bizim aldığımız fiyatlar ile internetteki fiyatlar arasında ciddi fark var, internette daha pahalı.
    Yarına kaldı hocam bugün elektrikli boya makinası aldım çok iyi sadece motoru boyamak için değil herşeyi yapabilirim bununla evladiyelik koçtaştan aldım 379 a markasını unuttum ama çok ince atıyor boyayı su doldurup test ettim sprey ile kalın atıyor mesela doğal olarak, bununla ince atıyor.
    Bu ürünleri n11 de soru sorarakta sordum satıcıya marka dışında fark yok kalite olarak tabi ki farkedebilir ama genelde hep bunlardan alıyolar dedi
    Bi boyam kaldı açıkcası şu sedefli beyaz otoboyası bulsam beyaz ama içi hafif simli uzaktan belli olmuyo dibine girince simler belli oluyo zaten
  • 12-04-2021, 23:37:17
    #4
    KNUI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yarına kaldı hocam bugün elektrikli boya makinası aldım çok iyi sadece motoru boyamak için değil herşeyi yapabilirim bununla evladiyelik koçtaştan aldım 379 a markasını unuttum ama çok ince atıyor boyayı su doldurup test ettim sprey ile kalın atıyor mesela doğal olarak, bununla ince atıyor.
    Bu ürünleri n11 de soru sorarakta sordum satıcıya marka dışında fark yok kalite olarak tabi ki farkedebilir ama genelde hep bunlardan alıyolar dedi
    Bi boyam kaldı açıkcası şu sedefli beyaz otoboyası bulsam beyaz ama içi hafif simli uzaktan belli olmuyo dibine girince simler belli oluyo zaten
    Tabanca hakkında hiç fikrim yok kullanmadık.

    Boya malzemeleri arasında ciddi farklar oluyor hocam, 250 liraya glasurit marka vernik de var 40 liraya merdiven altı da

    Boyayı boyacıda görerek yaptırırsanız en azından hoşuna giden bir renk olur, aynı rengi yaptıracaksanız motorun bir yerlerinde boya numarası da yazıyordur.
  • 14-04-2021, 19:11:55
    #5
    Bugün sanayiden otoboyası aldım.
    Düz boya buna vernik atılmaz dedi de, benim netten aldığım verniği iade mi edelim şimdi :
    Atılmıyor mu vernik ?