
Merhabalar uygun fiyatlı bunları dizdim.
Motosikletimi boyayacağım sıfırdan.
Normal şartlarda AKZONOBEL isimli markayı bulmuştum fakat fiyatları cok daha pahalı o şekilde sepet 600 bandında olur heralde.
Bu ürünler randuman verir mi ?
Boya henüz bulamadım. Normalde beyaz yapacağım orjinal hali de beyaz fakat içi bir tık simli sanıyorum sedefli geçiyor. Internette bulamadım boya konusunu sanırım sanayiye gidip orj parçayı gösterip alacağım (eğer siz bulabilirseniz nette süper olur tabi fiyat daha uygun olur) Orj parçayı aşşağıya bırakıyorum çok net değil fakat içinde biraz simler var. Bu otoboyasından arıyorum.

Bu malzemeleri oto boya malzemesi satan yerlerden fiyat aldınız mı?