Dün ki konunuza da yazmıştım boyamakta kararlısınız sanırım

Bu malzemeleri oto boya malzemesi satan yerlerden fiyat aldınız mı?
Biz baslac marka kullanıyoruz bu markadan çok daha iyi ve fiyatlar yakın. Ama bizim aldığımız fiyatlar ile internetteki fiyatlar arasında ciddi fark var, internette daha pahalı.
Yarına kaldı hocam bugün elektrikli boya makinası aldım çok iyi sadece motoru boyamak için değil herşeyi yapabilirim bununla evladiyelik

koçtaştan aldım 379 a markasını unuttum ama çok ince atıyor boyayı su doldurup test ettim sprey ile kalın atıyor mesela doğal olarak, bununla ince atıyor.
Bu ürünleri n11 de soru sorarakta sordum satıcıya marka dışında fark yok kalite olarak tabi ki farkedebilir ama genelde hep bunlardan alıyolar dedi
Bi boyam kaldı açıkcası şu sedefli beyaz otoboyası bulsam beyaz ama içi hafif simli uzaktan belli olmuyo dibine girince simler belli oluyo zaten