Dün ki konunuza da yazmıştım boyamakta kararlısınız sanırım

Bu malzemeleri oto boya malzemesi satan yerlerden fiyat aldınız mı?
Biz baslac marka kullanıyoruz bu markadan çok daha iyi ve fiyatlar yakın. Ama bizim aldığımız fiyatlar ile internetteki fiyatlar arasında ciddi fark var, internette daha pahalı.