Yarına kaldı hocam bugün elektrikli boya makinası aldım çok iyi sadece motoru boyamak için değil herşeyi yapabilirim bununla evladiyelik

koçtaştan aldım 379 a markasını unuttum ama çok ince atıyor boyayı su doldurup test ettim sprey ile kalın atıyor mesela doğal olarak, bununla ince atıyor.
Bu ürünleri n11 de soru sorarakta sordum satıcıya marka dışında fark yok kalite olarak tabi ki farkedebilir ama genelde hep bunlardan alıyolar dedi
Bi boyam kaldı açıkcası şu sedefli beyaz otoboyası bulsam beyaz ama içi hafif simli uzaktan belli olmuyo dibine girince simler belli oluyo zaten
Tabanca hakkında hiç fikrim yok kullanmadık.
Boya malzemeleri arasında ciddi farklar oluyor hocam, 250 liraya glasurit marka vernik de var 40 liraya merdiven altı da
Boyayı boyacıda görerek yaptırırsanız en azından hoşuna giden bir renk olur, aynı rengi yaptıracaksanız motorun bir yerlerinde boya numarası da yazıyordur.