• 08-04-2021, 21:42:32
    #1
    https://www.r10.net/cozumlenmis-sika...ayetciyim.html
    Burada da belirttiğim gibi iyi niyetli zamanima gelen bu şahsı savcılığa verdim konuyla ilgili tüm delillerle birlikte çağlayan adliyesine giderek şahıstan şikayetçi oldum sicilinde nitelikli *********** olarak işleyeceğini soylediler konuyla ilgili yeni gelişmeleri tekrardan buradan yazacağım aynı şekilde dolandirilan bir kaç arkadaş vardı onlarında derhal savcılığa gitmelerini rica ediyorum.
  • 08-04-2021, 21:45:11
    #2
    geçmiş olsun
  • 08-04-2021, 21:53:22
    #3
    2012 2013 Yıllarında belki daha eskiydi , birisini paypal yüzünden dava etmiştim çokta ümidim yoktu aslında. Kişi bulundu ailesi yalvardı davayı geri çek diye , meğer siciline işlenecekmiş. Ukala tavrından ötürü çekmemiştim ve ceza almıştı. Peşinden giderseniz ceza almama şansı yok gibi , ayrıca sicili kirleniyor . 1000 TL için ömür boyu leke taşıyor iş bulamıyor vs.
  • 08-04-2021, 21:54:30
    #4
    Borclarimi odedim demis ya size bana da beni dolandiran bi sahis ben borclarimi odedim demistir avukat ile korkutup ne yolladiysam aldim harcadigi parayi nasi bulduysa artik. Gecmis olsun bu arada arkasinda durun parayi gonderirken umarim aciklamaya alacaginiz seyi yazdiniz
  • 08-04-2021, 21:55:27
    #5
    1200 lira için kendini düşürdüğü duruma bak ya yazık vallahi

    iyi yapmışsınız hocam forum için örnek teşkil eder umarım
  • 08-04-2021, 21:59:41
    #6
    ulan arkadaş git inşaatta amelelik yap 10 günde 1200 tl paranı çıkartırsın.
    yok anlamıyorum milleti ne diye kazıklamaya çalışıyorsun, elin ayağın tutuyorsa git bir yerde çalış.
    hadi bu adamı kandırdın diyelim, yaırn bir gün bunu vicdanen nasıl hesabını vereceksin.
    yarın bir gün büyüyeceksin bu azap ile nasıl yaşayacaksın.
  • 08-04-2021, 22:01:14
    #7
    Çok iyi yapmışsınız elinize sağlık
  • 08-04-2021, 22:07:32
    #8
    Nettsted adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun
    nalpagutt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2012 2013 Yıllarında belki daha eskiydi , birisini paypal yüzünden dava etmiştim çokta ümidim yoktu aslında. Kişi bulundu ailesi yalvardı davayı geri çek diye , meğer siciline işlenecekmiş. Ukala tavrından ötürü çekmemiştim ve ceza almıştı. Peşinden giderseniz ceza almama şansı yok gibi , ayrıca sicili kirleniyor . 1000 TL için ömür boyu leke taşıyor iş bulamıyor vs.
    Valla 100bin tl verin sicilin kirlenecek deseler asla istemem o parayı arkadaşa zaman tanıdım iyi niyet gösterdim ama beyfendi bide şikayetini geri al ben biraz iş yapayım odicem parani dedi burada zaten birilerini dolandirmis bide benim üzerimden baskalarinida dolandiracakti ki neyseki onunu kestim ve zaman bulup en sonunda gittim savcılığa
    muraatydn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Borclarimi odedim demis ya size bana da beni dolandiran bi sahis ben borclarimi odedim demistir avukat ile korkutup ne yolladiysam aldim harcadigi parayi nasi bulduysa artik. Gecmis olsun bu arada arkasinda durun parayi gonderirken umarim aciklamaya alacaginiz seyi yazdiniz
    Teşekkürler evet dekont gonderildigi tarih zaman alacağım ürün özellikleri hepsini verdim.
    Nordlig adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1200 lira için kendini düşürdüğü duruma bak ya yazık vallahi

    iyi yapmışsınız hocam forum için örnek teşkil eder umarım
    Yukarıda dediğim gibi 100bin verse biri asla sicil bozdurmam

    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ulan arkadaş git inşaatta amelelik yap 10 günde 1200 tl paranı çıkartırsın.
    yok anlamıyorum milleti ne diye kazıklamaya çalışıyorsun, elin ayağın tutuyorsa git bir yerde çalış.
    hadi bu adamı kandırdın diyelim, yaırn bir gün bunu vicdanen nasıl hesabını vereceksin.
    yarın bir gün büyüyeceksin bu azap ile nasıl yaşayacaksın.
    Ağzına sağlık aynen öyle
    cihansvlgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok iyi yapmışsınız elinize sağlık
    Teşekkürler
  • 08-04-2021, 22:08:22
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Yakup şimdi savcıya anlatıyor.