https://www.r10.net/cozumlenmis-sika...ayetciyim.html
Burada da belirttiğim gibi iyi niyetli zamanima gelen bu şahsı savcılığa verdim konuyla ilgili tüm delillerle birlikte çağlayan adliyesine giderek şahıstan şikayetçi oldum sicilinde nitelikli *********** olarak işleyeceğini soylediler konuyla ilgili yeni gelişmeleri tekrardan buradan yazacağım aynı şekilde dolandirilan bir kaç arkadaş vardı onlarında derhal savcılığa gitmelerini rica ediyorum.