• 30-12-2021, 20:38:49
    #10
    Kişiyi savcılığa vermiştim ve bugün 3cu bir kişi tarafindan mesaj göndermiş sanırım yeni gitmiş uyarı ve gelismelerden tekrar haberdar edeceğim
    Gönderdiği mesaj; "Hocam numaranızı daha önce r10 dan kaydetmiştim
    R10 da @tekcizgi kullanıcı isimli arkadaşa numaramı mesaj atıp bana dönmesini söyler misiniz hesabım olmadığı için yazamıyorum numarasıda eski telefonumda gitti size zahmet bir mesaj atın arkadaşa."
  • 30-12-2021, 20:41:53
    #11
    tekcizgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kişiyi savcılığa vermiştim ve bugün 3cu bir kişi tarafindan mesaj göndermiş sanırım yeni gitmiş uyarı ve gelismelerden tekrar haberdar edeceğim
    Gönderdiği mesaj; "Hocam numaranızı daha önce r10 dan kaydetmiştim
    R10 da @tekcizgi kullanıcı isimli arkadaşa numaramı mesaj atıp bana dönmesini söyler misiniz hesabım olmadığı için yazamıyorum numarasıda eski telefonumda gitti size zahmet bir mesaj atın arkadaşa."
    Yusuf Yusuf para teklif edecek ödeyeyim diyecek şikayeti geri Çek…

    çekme hocam çekme
  • 31-05-2022, 22:30:33
    #12
    Kişi ban ve pişmanlık diye konu açtı ama artık iş işten geçti;
    https://www.r10.net/ban-cezasi-sorun...pismanlik.html