Kişiyi savcılığa vermiştim ve bugün 3cu bir kişi tarafindan mesaj göndermiş sanırım yeni gitmiş uyarı ve gelismelerden tekrar haberdar edeceğim
Gönderdiği mesaj; "Hocam numaranızı daha önce r10 dan kaydetmiştim
R10 da @tekcizgi kullanıcı isimli arkadaşa numaramı mesaj atıp bana dönmesini söyler misiniz hesabım olmadığı için yazamıyorum numarasıda eski telefonumda gitti size zahmet bir mesaj atın arkadaşa."