Kişiyi savcılığa vermiştim ve bugün 3cu bir kişi tarafindan mesaj göndermiş sanırım yeni gitmiş uyarı ve gelismelerden tekrar haberdar edeceğim
Gönderdiği mesaj; "Hocam numaranızı daha önce r10 dan kaydetmiştim
R10 da @tekcizgi kullanıcı isimli arkadaşa numaramı mesaj atıp bana dönmesini söyler misiniz hesabım olmadığı için yazamıyorum numarasıda eski telefonumda gitti size zahmet bir mesaj atın arkadaşa."
Yusuf Yusuf

para teklif edecek ödeyeyim diyecek şikayeti geri Çek
çekme hocam çekme