Kişiyi savcılığa vermiştim ve bugün 3cu bir kişi tarafindan mesaj göndermiş sanırım yeni gitmiş uyarı ve gelismelerden tekrar haberdar edeceğim
Gönderdiği mesaj; "Hocam numaranızı daha önce r10 dan kaydetmiştim
R10 da @tekcizgi kullanıcı isimli arkadaşa numaramı mesaj atıp bana dönmesini söyler misiniz hesabım olmadığı için yazamıyorum numarasıda eski telefonumda gitti size zahmet bir mesaj atın arkadaşa."
Yakup Ç***** denilen şahsi savcılığa verdim.
11
●1.660
- 30-12-2021, 20:41:53Yusuf Yusuftekcizgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
para teklif edecek ödeyeyim diyecek şikayeti geri Çek…
çekme hocam çekme - 31-05-2022, 22:30:33Kişi ban ve pişmanlık diye konu açtı ama artık iş işten geçti;
https://www.r10.net/ban-cezasi-sorun...pismanlik.html
para teklif edecek ödeyeyim diyecek şikayeti geri Çek…