2012 2013 Yıllarında belki daha eskiydi , birisini paypal yüzünden dava etmiştim çokta ümidim yoktu aslında. Kişi bulundu ailesi yalvardı davayı geri çek diye , meğer siciline işlenecekmiş. Ukala tavrından ötürü çekmemiştim ve ceza almıştı. Peşinden giderseniz ceza almama şansı yok gibi , ayrıca sicili kirleniyor . 1000 TL için ömür boyu leke taşıyor iş bulamıyor vs.
Valla 100bin tl verin sicilin kirlenecek deseler asla istemem o parayı arkadaşa zaman tanıdım iyi niyet gösterdim ama beyfendi bide şikayetini geri al ben biraz iş yapayım odicem parani dedi burada zaten birilerini dolandirmis bide benim üzerimden baskalarinida dolandiracakti ki neyseki onunu kestim ve zaman bulup en sonunda gittim savcılığa
Borclarimi odedim demis ya size bana da beni dolandiran bi sahis ben borclarimi odedim demistir avukat ile korkutup ne yolladiysam aldim harcadigi parayi nasi bulduysa artik. Gecmis olsun bu arada arkasinda durun parayi gonderirken umarim aciklamaya alacaginiz seyi yazdiniz
Teşekkürler evet dekont gonderildigi tarih zaman alacağım ürün özellikleri hepsini verdim.
1200 lira için kendini düşürdüğü duruma bak ya yazık vallahi
iyi yapmışsınız hocam forum için örnek teşkil eder umarım
Yukarıda dediğim gibi 100bin verse biri asla sicil bozdurmam
ulan arkadaş git inşaatta amelelik yap 10 günde 1200 tl paranı çıkartırsın.
yok anlamıyorum milleti ne diye kazıklamaya çalışıyorsun, elin ayağın tutuyorsa git bir yerde çalış.
hadi bu adamı kandırdın diyelim, yaırn bir gün bunu vicdanen nasıl hesabını vereceksin.
yarın bir gün büyüyeceksin bu azap ile nasıl yaşayacaksın.
Ağzına sağlık aynen öyle
Çok iyi yapmışsınız elinize sağlık
Teşekkürler