• 08-04-2021, 15:07:26
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba Sitemde Bi kaç değişiklik yaptım logini falan açtım,
    temada göze bakan şeyleri belirtirseniz sevinirim birde domain kaç puan verirsiniz?
    10/?
    SİTE İÇİN TIKLAYİNİZ
    (Tamamen tamamlanmadı daha %50lik kısımda ona göre değerlendirirseniz sevinirim)
  • 08-04-2021, 15:12:48
    #2
    Footerdaki logo çok büyük. Headerdaki siyah menüyü de ya farklı renk yap ya da hepsini aynı renk yap. Ayrıca header köşeleri kavisli olmuş. kavisli olacaksa her taraftan margin ver ya da kavisi kaldır.Sayfanın en altında yüklenmeyen resim var.
  • 08-04-2021, 15:16:37
    #3
    Hocam temaya baktım ortalama bir tema fakat renk seçimleri yanlış olmuş örnek vericek olursak en alttaki instadark yazısını siyah bir dikdörtgene kırmızı yazarak siyahla kırmızının uyumundan bişi ortaya çıkarmışsınız fakat onun yerine instagram logosunu siyaha boyuyup hafif parlaklık verseydiniz ve altına siyah ve parlak bir yazıyla instadark yazsaydınız daha güzel olurdu.Diğer birşey ise sitenin ortasındaki instadark yazıları çok yanlış bir font ve renk seçimi yapılmış özen gösterilmemiş acele ile yapılmış bir site hissi veriyor onuda düzeltirseniz daha iyi olabilir.
  • 08-04-2021, 15:21:31
    #4
    Üyeliği durduruldu
    emrahe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Footerdaki logo çok büyük. Headerdaki siyah menüyü de ya farklı renk yap ya da hepsini aynı renk yap. Ayrıca header köşeleri kavisli olmuş. kavisli olacaksa her taraftan margin ver ya da kavisi kaldır.Sayfanın en altında yüklenmeyen resim var.
    Merhaba logoyu küçülttüm, gecede dediklerinizi uygulayacağım bakalım nasıl bi sonuç çıkacak güzel yorumun için teşekkürler
    GuarDofErun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam temaya baktım ortalama bir tema fakat renk seçimleri yanlış olmuş örnek vericek olursak en alttaki instadark yazısını siyah bir dikdörtgene kırmızı yazarak siyahla kırmızının uyumundan bişi ortaya çıkarmışsınız fakat onun yerine instagram logosunu siyaha boyuyup hafif parlaklık verseydiniz ve altına siyah ve parlak bir yazıyla instadark yazsaydınız daha güzel olurdu.Diğer birşey ise sitenin ortasındaki instadark yazıları çok yanlış bir font ve renk seçimi yapılmış özen gösterilmemiş acele ile yapılmış bir site hissi veriyor onuda düzeltirseniz daha iyi olabilir.
    Hocam yazilimin ismi instadark olduğu için fazla üstünde durmak istemedm siyah ve kırmızı güzel uydu diye düşünmüştüm orta kısımda bulunan bloglarıda kaldırma kararı aldım direkt blog bölümübden ulaşılabilsin güzel yorumun için teşekkürler
  • 08-04-2021, 15:51:19
    #5
    Menüler okunmuyor ve göz yorucu.




    Giriş formu çok amatör duruyor.



    Menüdeki blog adresi yanlış adrese yönlendirilmiş.


    Blog yazılarında görsel yok.


    Genel olarak güven vermeyen bir havası var.
    Beğenmedim.
  • 08-04-2021, 15:52:48
    #6
    Başlangıç için güzel. Geliştirirsen, bazı dokunuşlarla daha iyi hale gelecektir. Hayırlı olsun.
  • 08-04-2021, 15:54:59
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Ciplakyazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Menüler okunmuyor ve göz yorucu.








    Giriş formu çok amatör duruyor.



    Menüdeki blog adresi yanlış adrese yönlendirilmiş.


    Blog yazılarında görsel yok.


    Genel olarak güven vermeyen bir havası var.
    Beğenmedim.
    hocam daha #50sinde diye konuda belirttim ama dediklerinizi gözden geçircem teşekkürler
    Aglamaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başlangıç için güzel. Geliştirirsen, bazı dokunuşlarla daha iyi hale gelecektir. Hayırlı olsun.
    tabi, teşekkürler hocam.
  • 08-04-2021, 16:00:26
    #8
    Güzel olmuş ama radius çok kullanmışsın bence azaltsan daha iyi olur örnek tools sayfasındaki menüler
  • 08-04-2021, 16:16:45
    #9
    Üyeliği durduruldu
    KarayelHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel olmuş ama radius çok kullanmışsın bence azaltsan daha iyi olur örnek tools sayfasındaki menüler
    güzel yorumunuz için teşekkürler