Ciplakyazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Menüler okunmuyor ve göz yorucu.








Giriş formu çok amatör duruyor.



Menüdeki blog adresi yanlış adrese yönlendirilmiş.


Blog yazılarında görsel yok.


Genel olarak güven vermeyen bir havası var.
Beğenmedim.
hocam daha #50sinde diye konuda belirttim ama dediklerinizi gözden geçircem teşekkürler
Aglamaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başlangıç için güzel. Geliştirirsen, bazı dokunuşlarla daha iyi hale gelecektir. Hayırlı olsun.
tabi, teşekkürler hocam.