Menüler okunmuyor ve göz yorucu.
Giriş formu çok amatör duruyor.
Menüdeki blog adresi yanlış adrese yönlendirilmiş.
Blog yazılarında görsel yok.
Genel olarak güven vermeyen bir havası var.
Beğenmedim.
hocam daha #50sinde diye konuda belirttim ama dediklerinizi gözden geçircem teşekkürler
Başlangıç için güzel. Geliştirirsen, bazı dokunuşlarla daha iyi hale gelecektir. Hayırlı olsun.
tabi, teşekkürler hocam.