Konu
Merhaba Temamı Değerlendirirmisiniz? R10+
08-04-2021, 15:51:19
#5
Ciplakyazar
Menüler okunmuyor ve göz yorucu.
Giriş formu çok amatör duruyor.
Menüdeki blog adresi yanlış adrese yönlendirilmiş.
Blog yazılarında görsel yok.
Genel olarak güven vermeyen bir havası var.
Beğenmedim.