Menüler okunmuyor ve göz yorucu.




Giriş formu çok amatör duruyor.



Menüdeki blog adresi yanlış adrese yönlendirilmiş.


Blog yazılarında görsel yok.


Genel olarak güven vermeyen bir havası var.
Beğenmedim.