Footerdaki logo çok büyük. Headerdaki siyah menüyü de ya farklı renk yap ya da hepsini aynı renk yap. Ayrıca header köşeleri kavisli olmuş. kavisli olacaksa her taraftan margin ver ya da kavisi kaldır.Sayfanın en altında yüklenmeyen resim var.
Merhaba logoyu küçülttüm, gecede dediklerinizi uygulayacağım bakalım nasıl bi sonuç çıkacak güzel yorumun için teşekkürler
Hocam temaya baktım ortalama bir tema fakat renk seçimleri yanlış olmuş örnek vericek olursak en alttaki instadark yazısını siyah bir dikdörtgene kırmızı yazarak siyahla kırmızının uyumundan bişi ortaya çıkarmışsınız fakat onun yerine instagram logosunu siyaha boyuyup hafif parlaklık verseydiniz ve altına siyah ve parlak bir yazıyla instadark yazsaydınız daha güzel olurdu.Diğer birşey ise sitenin ortasındaki instadark yazıları çok yanlış bir font ve renk seçimi yapılmış özen gösterilmemiş acele ile yapılmış bir site hissi veriyor onuda düzeltirseniz daha iyi olabilir.
Hocam yazilimin ismi instadark olduğu için fazla üstünde durmak istemedm siyah ve kırmızı güzel uydu diye düşünmüştüm orta kısımda bulunan bloglarıda kaldırma kararı aldım direkt blog bölümübden ulaşılabilsin güzel yorumun için teşekkürler