• 08-04-2021, 14:53:37
    #19
    xBertug adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pahalıdır ama en iyisidir.

    COLOMBIA / EL MIRADOR / ACETIC NATURAL
    Ben yazacaktım, arkadaş benden önce önermiş. Kahve denince en iyisidir.
  • 08-04-2021, 14:55:52
    #20
    Merhabalar,

    Bir sonraki kahve siparişinizde CoffeeTropic firmasınada şans vermenizi öneririm.

    Emekli bir kahve tutkunu uçak mühendisinin kazanç hedeflemeden kurduğu bir şirket. Başakşehir'de ofisleri mevcut. Sipariş üzerine kavurup aynı gün kaliteli ambalajlar ile ücretsiz kargo ile gönderiyorlar.

    Kiloluk fiyatları piyasaya göre çok uygun. İmkanınız varsa çekirdek olarak alıp öğütücüyle öğüterek tüketmeniz en iyi kahveyi içebilmek için doğru olucaktır.

    Öğütücü imkanınız yoksa eğer, ben makina tavsiye ediyorum. French press gerek su ısıtırken, gerek demlerken falan bana biraz zahmetli geliyor.

    Coffeetropic'den aşağıda linkini bıraktığım kahveyi tavsiye ederim.

    https://coffeetropic.com/urun/terra-...n-highland-aa/

    Ayrıca kesinlikle zincir kahvecilerin paket olarak sattıkları kahveleri içmenizi tavsiye etmem. Onlar genelde tazelikten çok uzak oluyor.
  • 09-04-2021, 12:06:02
    #21
    Ben bu kahveleri alsam nasi yapacagimi bilemem normal kahve yapar gibi mi yapiliyor
  • 09-04-2021, 12:14:59
    #22
    muraatydn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bu kahveleri alsam nasi yapacagimi bilemem normal kahve yapar gibi mi yapiliyor
    Filitre kağıtsız + elektrikli makinen yoksa hafız


    Söyle makineler var onun içine çekilmiş kahveyi at sıcak su koy biraz bekle sonra köpük istetsen az pompala pompala oh az daha pompala sonra bardağa koy ve iç
    Bu alet french diye geçiyor 15-20 den baslıyor ama iyisi biraz pahalı da olabilir
    Önemli olan ama buna içine kahve koyup bekleyip köpük içinde pompalamak
  • 09-04-2021, 12:17:55
    #23
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Filitre kağıtsız + elektrikli makinen yoksa hafız


    Söyle makineler var onun içine çekilmiş kahveyi at sıcak su koy biraz bekle sonra köpük istetsen az pompala pompala oh az daha pompala sonra bardağa koy ve iç
    Bu alet french diye geçiyor 15-20 den baslıyor ama iyisi biraz pahalı da olabilir
    Önemli olan ama buna içine kahve koyup bekleyip köpük içinde pompalamak
    Bilgilendirme için tesekkur ederim 👍👍
  • 09-04-2021, 12:17:57
    #24
    xBertug adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam yorumunuzu paylaşmayı unutmayın!
    kahvem geldi hemen yapıp tadına baktım. starbucks kahvelerine göre tazeliği alabiliyorsunuz kahvenin aroması güzel 1 e 14 kuralı ile demledim. 20gr kahveue 280 ml su şeklinde 20gr fazla geldi bana 1 : 16 denesem daha iyi olacak gibi. ama kahvenin kokusu ve tadı güzel.
  • 09-04-2021, 12:18:47
    #25
    muraatydn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgilendirme için tesekkur ederim 👍👍
    Bir şey değil hafız iyi forumlar.
  • 09-04-2021, 12:35:44
    #26
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    emreakdascomtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kahvem geldi hemen yapıp tadına baktım. starbucks kahvelerine göre tazeliği alabiliyorsunuz kahvenin aroması güzel 1 e 14 kuralı ile demledim. 20gr kahveue 280 ml su şeklinde 20gr fazla geldi bana 1 : 16 denesem daha iyi olacak gibi. ama kahvenin kokusu ve tadı güzel.
    hocam 20g a 340 daha uygundur colombia da oyle dene yorumunu tekrar yap. 280 cok dusuk bi su rakami
  • 09-04-2021, 12:39:29
    #27
    Nasıl bir damak tadın var ? Yumuşak içim mi orta mı seviyorsun veya sert içim mi?

    Çekirdek kahveyi her içtiğinde taze öğütmek iyidir ama açtığın çekirdek kahve paketini de iyi muhafaza et açıkta kalmasın. Ben öğütülmüş jacobs monarch kullanıyorum orta içim kardeşim fazla sert içim sevmediği için onun damak tadına göre alıyorum.