Nasıl bir damak tadın var ? Yumuşak içim mi orta mı seviyorsun veya sert içim mi?

Çekirdek kahveyi her içtiğinde taze öğütmek iyidir ama açtığın çekirdek kahve paketini de iyi muhafaza et açıkta kalmasın. Ben öğütülmüş jacobs monarch kullanıyorum orta içim kardeşim fazla sert içim sevmediği için onun damak tadına göre alıyorum.