kahvem geldi hemen yapıp tadına baktım. starbucks kahvelerine göre tazeliği alabiliyorsunuz kahvenin aroması güzel 1 e 14 kuralı ile demledim. 20gr kahveue 280 ml su şeklinde 20gr fazla geldi bana 1 : 16 denesem daha iyi olacak gibi. ama kahvenin kokusu ve tadı güzel.
hocam 20g a 340 daha uygundur colombia da oyle dene yorumunu tekrar yap. 280 cok dusuk bi su rakami