xBertug adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam yorumunuzu paylaşmayı unutmayın!
kahvem geldi hemen yapıp tadına baktım. starbucks kahvelerine göre tazeliği alabiliyorsunuz kahvenin aroması güzel 1 e 14 kuralı ile demledim. 20gr kahveue 280 ml su şeklinde 20gr fazla geldi bana 1 : 16 denesem daha iyi olacak gibi. ama kahvenin kokusu ve tadı güzel.