• 01-04-2021, 18:30:33
    #1
    İptal.
  • 01-04-2021, 18:31:46
    #2
    Hocam güzel anlatım ama siyasi içerek yasak dikkat edin
  • 01-04-2021, 18:32:18
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Çok iyi olmuş ama r10 yönetimini tanıyorsam bu postu silerler, tarafları belli.
  • 01-04-2021, 18:35:40
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Hep olumsuz durumları eklemişsiniz fakat diğer ülkelere oranla ülkemizde yok denecek kadar vergi olmasından niye bahsetmiyorsunuz.
    Çoğu ülke devamlılığını aldığı vergiye borçluyken üstelik halk isyan derecesine gelmiş olduğu halde. Süper güç ülkemizin sadece formalite icabı vergi sistemi olduğundan keşke bahsetseniz. Tabi işinizi gelmiyor demi.

    Yurt dışındakiler Türkiye vatandaşı olmak için can atıyor siz beğenmiyorsunuz.

    Linç yememek için ( ! ) = https://www.google.com/search?q=%C3%...hrome&ie=UTF-8
  • 01-04-2021, 18:37:06
    #5
    Sansürlenen kısmın "şahsım" olarak düzeltilmesi taraftarıyım

    Ytd.
  • 01-04-2021, 18:38:03
    #6
    MixedMind adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok iyi olmuş ama r10 yönetimini tanıyorsam bu postu silerler, tarafları belli.
    Sanırsam size ceza verebilirler hocam söyleminiz uygun değil bence R10 tamamen siyasette tarafsız bence Öyle olması gerekir
  • 01-04-2021, 18:40:48
    #7
    TheKill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırsam size ceza verebilirler hocam söyleminiz uygun değil bence R10 tamamen siyasette tarafsız bence Öyle olması gerekir
    Yani öyle bir dönemdeyizki tarafsızlık bile taraf tutmaya giriyor bence. Ekonomi yerlerde ben sterlin kazanıyorum bana koymaz ama çok üzülüyorum trnin durumuna. Gözümün önünde kaç genç arkadaşımın geleceği çürüdü. Ailemin ve sevdiğim insanların böyle bir simülasyonda acı çekmesi çok tatsız.
  • 01-04-2021, 18:44:43
    #8
    MixedMind adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani öyle bir dönemdeyizki tarafsızlık bile taraf tutmaya giriyor bence. Ekonomi yerlerde ben sterlin kazanıyorum bana koymaz ama çok üzülüyorum trnin durumuna. Gözümün önünde kaç genç arkadaşımın geleceği çürüdü. Ailemin ve sevdiğim insanların böyle bir simülasyonda acı çekmesi çok tatsız.
    İnan hocam zerresine kadar hissetmekteyim. Maalesef üzülüyorum hocam güzel ülkemin her yanında verimli toprakları halimizin bu olması... Şu twiti çok seviyorum.

    "Abartmıyorum, altın-zümrüt içinde yaşayan bir millet olmalıydık. Tarımın cenneti, tohumu taşa atsan, taş filizlenir. Yirmiden fazla maden var İncil'deki 7 kilisenin 7'si de burada. Nuh'un gemisinin indiği topraklar... Mezopotamya'nın yanı, Göbeklitepe! Hitit, Bizans... "

    Bunu gördükçe ne kadar haklı olduğunu bilmekteyim.
    Ne kadarı doğru bilmem ama Tohumu taşa atsan taş filizlenir olan ülkem buğdayı ihraç etmekte...
  • 01-04-2021, 19:24:04
    #9
    MixedMind adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok iyi olmuş ama r10 yönetimini tanıyorsam bu postu silerler, tarafları belli.
    Ban yedin be usta