MixedMind adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok iyi olmuş ama r10 yönetimini tanıyorsam bu postu silerler, tarafları belli.
Sanırsam size ceza verebilirler hocam söyleminiz uygun değil bence R10 tamamen siyasette tarafsız bence Öyle olması gerekir