Hep olumsuz durumları eklemişsiniz fakat diğer ülkelere oranla ülkemizde yok denecek kadar vergi olmasından niye bahsetmiyorsunuz.
Çoğu ülke devamlılığını aldığı vergiye borçluyken üstelik halk isyan derecesine gelmiş olduğu halde. Süper güç ülkemizin sadece formalite icabı vergi sistemi olduğundan keşke bahsetseniz. Tabi işinizi gelmiyor demi.
Yurt dışındakiler Türkiye vatandaşı olmak için can atıyor siz beğenmiyorsunuz.
Linç yememek için ( ! ) = https://www.google.com/search?q=%C3%...hrome&ie=UTF-8