TheKill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanırsam size ceza verebilirler hocam söyleminiz uygun değil bence R10 tamamen siyasette tarafsız bence Öyle olması gerekir
Yani öyle bir dönemdeyizki tarafsızlık bile taraf tutmaya giriyor bence. Ekonomi yerlerde ben sterlin kazanıyorum bana koymaz ama çok üzülüyorum trnin durumuna. Gözümün önünde kaç genç arkadaşımın geleceği çürüdü. Ailemin ve sevdiğim insanların böyle bir simülasyonda acı çekmesi çok tatsız.