trk2019 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
2019 kasım aralık gibi grip olan var mı?
22
●207
- 01-04-2021, 00:07:55Tam olarak aynı durumdayım hocam. Ölüyorum sanmıştım. Her yerim kırık gibiydi. Hastane tıklım tıklımdı. Ben de sizinle aynı şeyi düşünüyorum.
- 01-04-2021, 19:45:40

Şöyle anlatayım. 4 Aralık günü çok kötü idim ve yazılılarım vardı rapor gerekiyordu. Şehrin fakültesine gittik. Sıra aldık ve önümüz de tam 115 kişi vardı. Bu sayı sadece çocuk acilin sayısı. Asistan abim o gece nöbetçi idi. Yaklaşık 600 hastaya baktı 10 doktor. Yani belki de covid geçirdik diyebilirim. - 01-04-2021, 22:23:57Grip olmamanızın sebebi maske bende rahat 3-4 kere grip olurdum hele boğazım en ufak şeye şişer ateş yapardı.Herkesle tokalaşıp el öperdik şuan onların hiç biri yok
- 01-04-2021, 22:30:49trk2019 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleCovid bu senenin gribidiyeceğim ama linç yemekten korkuyorum! 2019 da
Ben 1 hafta evde yattım elim ayağım tutmuyor. Ateş desen 39 başım belim her yerim gidik! Doktor iki ilaç verdi 2 gün de rapor verdi! Ben 1 hafta yatakdan kalkamadım sonra geçti.
Covid çok abartılıyor eğer ben şimdi öyle hasta olsam beni hastanede öldürürler ÇOK NET
