• 01-04-2021, 00:07:55
    #19
    trk2019 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2019 kasım aralık gibi grip olmuştum, o dönem çinde ortalık yıkılıyor tabi korona virüsten, sanırım o zaman grip olduğumda korona olmuş olabilir miyim? o günden bugüne kadar bir kez grip olmadım ki senede bir kez grip olurdum normalde ayrıca o grip öyle bir şeydiki elim ayağım tutmuyor, üşüme geliyordu. acile gittiğimde mevsimsel deyip c vitaminiyle yollamıştı. madem o gün korona olmadım, 2 senedir nasıl bulaşmadı hala imkansız bir durum. o zamanlar grip olupta hala korona olmayan var mı benim gibi, sayıca çoksak demek ki korona olmuşuz demektir.
    Tam olarak aynı durumdayım hocam. Ölüyorum sanmıştım. Her yerim kırık gibiydi. Hastane tıklım tıklımdı. Ben de sizinle aynı şeyi düşünüyorum.
  • 01-04-2021, 19:45:40
    #20

    Şöyle anlatayım. 4 Aralık günü çok kötü idim ve yazılılarım vardı rapor gerekiyordu. Şehrin fakültesine gittik. Sıra aldık ve önümüz de tam 115 kişi vardı. Bu sayı sadece çocuk acilin sayısı. Asistan abim o gece nöbetçi idi. Yaklaşık 600 hastaya baktı 10 doktor. Yani belki de covid geçirdik diyebilirim.
  • 01-04-2021, 22:23:57
    #21
    Grip olmamanızın sebebi maske bende rahat 3-4 kere grip olurdum hele boğazım en ufak şeye şişer ateş yapardı.Herkesle tokalaşıp el öperdik şuan onların hiç biri yok
  • 01-04-2021, 22:29:30
    #22
    İnfluenza olmuş olabilirsiniz. Eşimde o tarihlerde ağır bir grip atlattı influenza dediler. 4 ay sonra covid atlattı. Covid geçirdiğinde daha farklı belirtiler vardı.
  • 01-04-2021, 22:30:49
    #23
    trk2019 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2019 kasım aralık gibi grip olmuştum, o dönem çinde ortalık yıkılıyor tabi korona virüsten, sanırım o zaman grip olduğumda korona olmuş olabilir miyim? o günden bugüne kadar bir kez grip olmadım ki senede bir kez grip olurdum normalde ayrıca o grip öyle bir şeydiki elim ayağım tutmuyor, üşüme geliyordu. acile gittiğimde mevsimsel deyip c vitaminiyle yollamıştı. madem o gün korona olmadım, 2 senedir nasıl bulaşmadı hala imkansız bir durum. o zamanlar grip olupta hala korona olmayan var mı benim gibi, sayıca çoksak demek ki korona olmuşuz demektir.
    Covid bu senenin gribi
    diyeceğim ama linç yemekten korkuyorum! 2019 da
    Ben 1 hafta evde yattım elim ayağım tutmuyor. Ateş desen 39 başım belim her yerim gidik! Doktor iki ilaç verdi 2 gün de rapor verdi! Ben 1 hafta yatakdan kalkamadım sonra geçti.
    Covid çok abartılıyor eğer ben şimdi öyle hasta olsam beni hastanede öldürürler ÇOK NET