2019 kasım aralık gibi grip olmuştum, o dönem çinde ortalık yıkılıyor tabi korona virüsten, sanırım o zaman grip olduğumda korona olmuş olabilir miyim? o günden bugüne kadar bir kez grip olmadım ki senede bir kez grip olurdum normalde ayrıca o grip öyle bir şeydiki elim ayağım tutmuyor, üşüme geliyordu. acile gittiğimde mevsimsel deyip c vitaminiyle yollamıştı. madem o gün korona olmadım, 2 senedir nasıl bulaşmadı hala imkansız bir durum. o zamanlar grip olupta hala korona olmayan var mı benim gibi, sayıca çoksak demek ki korona olmuşuz demektir.
Covid bu senenin gribi
diyeceğim ama linç yemekten korkuyorum! 2019 da
Ben 1 hafta evde yattım elim ayağım tutmuyor. Ateş desen 39 başım belim her yerim gidik! Doktor iki ilaç verdi 2 gün de rapor verdi! Ben 1 hafta yatakdan kalkamadım sonra geçti.
Covid çok abartılıyor eğer ben şimdi öyle hasta olsam beni hastanede öldürürler ÇOK NET