Şöyle anlatayım. 4 Aralık günü çok kötü idim ve yazılılarım vardı rapor gerekiyordu. Şehrin fakültesine gittik. Sıra aldık ve önümüz de tam 115 kişi vardı. Bu sayı sadece çocuk acilin sayısı. Asistan abim o gece nöbetçi idi. Yaklaşık 600 hastaya baktı 10 doktor. Yani belki de covid geçirdik diyebilirim.