2019 kasım aralık gibi grip olmuştum, o dönem çinde ortalık yıkılıyor tabi korona virüsten, sanırım o zaman grip olduğumda korona olmuş olabilir miyim? o günden bugüne kadar bir kez grip olmadım ki senede bir kez grip olurdum normalde ayrıca o grip öyle bir şeydiki elim ayağım tutmuyor, üşüme geliyordu. acile gittiğimde mevsimsel deyip c vitaminiyle yollamıştı. madem o gün korona olmadım, 2 senedir nasıl bulaşmadı hala imkansız bir durum. o zamanlar grip olupta hala korona olmayan var mı benim gibi, sayıca çoksak demek ki korona olmuşuz demektir.
Tam olarak aynı durumdayım hocam. Ölüyorum sanmıştım. Her yerim kırık gibiydi. Hastane tıklım tıklımdı. Ben de sizinle aynı şeyi düşünüyorum.