• 28-03-2021, 01:05:25
    #1
    Gece oldu, forumun büyük bir çoğunluğu gözleri kısık şekilde son açılan konuları geziyor nede olsa hepimizde bir zamandan sonra güzel bir alışkanlık haline geldi değil mi?

    Ozaman 17 yaşındaki kardeşlerimize Bilgi yönlendirme veya tecrübe katması açısından,

    Eğer 17 Yaşında Olsaydım ......

    Şeklinde devam ettirelim. 17 yaşındaki size vereceğiniz öğüt, yapması veya yapmaması gereken şeylerden bahsedebilirsiniz.

    Belki bir nebzede olsa kardeşlerimizin hayatına ışık tutabiliriz.

    Bir adet ben bırakayım devamını siz getirin ;

    Eğer 17 yaşında olsaydım kendimi her alanda geliştirmeye çalışırdım.
    Öğrendiğin ufacık bir bilginin hiçbirşey kadar değerli olmadığını aklından çıkarma Cocuk. ☺
  • 28-03-2021, 01:06:20
    #2
    #1 Telegram
    Bitcoin al
  • 28-03-2021, 01:06:54
    #3
    O bitcoinleri satma.
  • 28-03-2021, 01:07:14
    #4
    Birkaç ay sonra 17 oluyorum 🥳 konuyu takipteyim
  • 28-03-2021, 01:08:05
    #5
    az çalış çok oku.
  • 28-03-2021, 01:08:40
    #6
    Eğer 17 yaşında olsaydım babama daha cok saygılı olur öf demezdim.
  • 28-03-2021, 01:10:31
    #7
    17ye dönsem ben de babamla doyasıya vakit geçirir ona asla bir öf bile demez, kalbini kırmazdım sanırım
  • 28-03-2021, 01:13:04
    #8
    Eğer 17 yaşında olsaydım kendimi yazılım konusunda geliştirirdim.
  • 28-03-2021, 01:13:21
    #9
    Oku, oku ve oku