17 Yaşındaki halinize ne söylemek isterdiniz? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
17 Yaşındaki halinize ne söylemek isterdiniz?
68
●
1.482
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
17 Yaşındaki halinize ne söylemek isterdiniz?
1
2
3
4
5
6
7
Son
28-03-2021, 01:14:43
#10
kaptan041
16 yaşındayım konu takip
28-03-2021, 01:15:05
#11
tunatun
Sigara içme
28-03-2021, 01:16:36
#12
Enes65532
17 de süper zeka dünya para görüp bu kadar duruma neden düştün Enes derdim.. iyi geceler
28-03-2021, 01:16:49
#13
NeMerak
17 yaşında olsam birisine çok bağlanıp da kendimi yıpratmazdım
28-03-2021, 01:17:28
#14
Misafir
17 yaşındayım..
Bu yaşımı hiç böyle tahmin etmiyordum beyin yaşım 30'u geçmiştir.
daks
ve
RichTrade
bunu beğendi.
2 kişi
bunu beğendi.
28-03-2021, 01:18:12
#15
aTKn94
Varını yoğunu Bitcoine yatır
28-03-2021, 01:19:01
#16
FEY
🏆 Tasarım Ajansınız 🏆
2021 mart ayının 28i futbol fiksürü
28-03-2021, 01:19:07
#17
ilbeyg
Sevgili 17 yaşım, keşke üniversite sınavına daha çok çalışsaydın
28-03-2021, 01:19:21
#18
Dora
hayatındaki en büyük
dostun
,
şu anda asilik yaptığın
ailendir
annen baban kardeşlerindir.
1
2
3
4
5
6
7
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler