17 Yaşındaki halinize ne söylemek isterdiniz? - Sayfa 6 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
17 Yaşındaki halinize ne söylemek isterdiniz?
68
●
1.482
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
17 Yaşındaki halinize ne söylemek isterdiniz?
1
2
3
4
5
6
7
8
28-03-2021, 13:22:32
#46
Bizon
Telefonu bilgisayarı sat parayı bitcoine yatır.
28-03-2021, 13:38:58
#47
Paramedik
Eğer şimdi harekete geçmezsen 17 yaşındayken neysen ileride de o olacaksın maalesef.
28-03-2021, 14:05:48
#48
CouRaege
20 olmadan ülkeyi terk et.
28-03-2021, 16:33:40
#49
Geor
spor yap kitap oku yazılım öğren
28-03-2021, 16:35:07
#50
Erhan
Davay davay 🌹
torres_ adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
17ye dönsem ben de babamla doyasıya vakit geçirir ona asla bir öf bile demez, kalbini kırmazdım sanırım
Özetlemişsiniz.
28-03-2021, 16:35:28
#51
cleiner
Biriktirdiğin altınlar yerine;
10-15 tane güzel domain al.
2 sene sonra bitcoin diye bir şey çıkacak al ondan 100-150 tane şifreleri 2020 yılında bulabilecek şekilde ayarla.
İngilizce öğren.
Dünya turunu başlat..
Kilo almanı engelle...
28-03-2021, 17:22:51
#52
ULAK
Üyeliği durduruldu
bu aklımla 17'ye dönebilseydim, ortalık karışır
28-03-2021, 17:55:26
#53
ByBaLTa
Daha sıkı çalış daha cok birkim yap derdim
28-03-2021, 18:03:07
#54
WPD
Sağlığına dikkat et, daha çok hareket et ve bilgisayar başında olabildiğince az vakit geçir.
1
2
3
4
5
6
7
8
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler