_mertgumus adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle

Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
HazarHizmet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
oslopay adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Burada benim amacım ürün ücretini geri almak değil. Her taraftan sıkıştırılır ise bunlar bir daha dikkatli olur. Böyle üzerine gidilmediği müddetçe aynı haltı yine yiyorlar. Ben devletin şirketi diye güvenip yarın bir gün önemli bir evrak teslim edemem. Kaybolan ürün olduğunda sıkıntı olmaz, en kötü ücretini öderler ama değerli bir kağıt vs olursa para da geçmez.
yahu aliexpress te ürünü satan satıcı malı yolladı mı yolladı.