HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konunu okudum yaptığın her iş saçma
İyi bak sana ne yazdım
Yok gidip şef yokta bekleyim yok cimere yazayım yok tüketici hakem heyeti filan ben sana ne diyorum
Ayrıca 120 gün zaten işlem tarihinden sonra
Ek olarakta banane benim param değil kaybet öyle oh bir de nereden biliyormuşum
Senin yaşın kaç bilmiyorum ama 35-40 olsa emin ol ben 2 katı bu işlemi yaptım hafız
Neyse iyi forumlar sana
Sanane ise ne yazıyorsun ki? Yazdıkların kendi içinde çelişiyor zaten. Yok dispute, yok ters ibraz. Ben bunları bilmeyecek kadar cahilim sanırım. Halen ısrarla yazdığımı okumuyorsun. Benim amacım parasını almak değil. 171 TL ile ne zengin ne fakir olurum. Tek amacım biraz köşeye sıkıştırıp bir daha bu tarz olaylara mahal verdirmemek.

Bu arada yaşım 33. 2 katı olduğuna göre sen 66 olmalısın. Tecrübe yaş ile ölçülmez aklında olsun.