constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle



Hocam ezbere konuşuyorsunuz, konuyu okumamışsınız bile. Kasım ayından bahsediyorum. Zaten bir kaç ay önceden dispute açtım elime geçmedi diye. Onlar da halen şube de bekliyor, gidin alın deyip kapattı tamamen. Hatta şimdi teslim edildi gözüküyor.


konunu okudum yaptığın her iş saçma
İyi bak sana ne yazdım
Yok gidip şef yokta bekleyim yok cimere yazayım yok tüketici hakem heyeti filan ben sana ne diyorum
Ayrıca 120 gün zaten işlem tarihinden sonra
Ek olarakta banane benim param değil kaybet öyle oh bir de nereden biliyormuşum
Senin yaşın kaç bilmiyorum ama 35-40 olsa emin ol ben 2 katı bu işlemi yaptım hafız
Neyse iyi forumlar sana