• 23-03-2021, 22:24:51
    #1
    Merhabalar saç ve sakal uzatmanın en iyi yöntemi nedir. Aklımda zeytin yağı sarımsak ile karıştırıp sürmek var birde sizin fikirlerinizi almak isterim
  • 23-03-2021, 22:25:51
    #2
    Valla böyle yöntemleri denemiyorum 2 ay önce saçımı sıfıra vurdum ve uzamadı psikolojim bozulmuştu ama 4-5 günde bir yıkamaya başladım saçımı ve uzadı saçın kendi yağı her zaman daha iyidir bence.
  • 23-03-2021, 22:25:55
    #3
    Birşey sürmene gerek yok sabret uzarlar
  • 23-03-2021, 22:26:59
    #4
    kesmemek
  • 23-03-2021, 22:27:31
    #5
    Biri saç mı dedi.. bol bol pilav yiyin

    Her gün pilav yedigim günlerden bir fotoğraf > https://prnt.sc/10tp4sc
  • 23-03-2021, 22:28:47
    #6
    BoldPilot05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla böyle yöntemleri denemiyorum 2 ay önce saçımı sıfıra vurdum ve uzamadı psikolojim bozulmuştu ama 4-5 günde bir yıkamaya başladım saçımı ve uzadı saçın kendi yağı her zaman daha iyidir bence.
    Kimide yıkamak daha iyi diyor ama bende kendi yağı daha iyi diye biliyorum
    KaoS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birşey sürmene gerek yok sabret uzarlar
    Yardımcı birşeyler sürdüğünde daha güzel uzuyor yoksa hemen uzatmak gibi bir derdim yok aslında
  • 23-03-2021, 22:29:53
    #7
    Eticaretim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimide yıkamak daha iyi diyor ama bende kendi yağı daha iyi diye biliyorum
    Bana da yıkamak iyi diyorlardı ama yıkadıkça uzamadı dediğimi uygulayın derim benim saçım uzamaya başladı şahsen çok şükür
  • 23-03-2021, 22:31:38
    #8
    senibirkedigibi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biri saç mı dedi.. bol bol pilav yiyin

    Her gün pilav yedigim günlerden bir fotoğraf > https://prnt.sc/10tp4sc
    BoldPilot05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana da yıkamak iyi diyorlardı ama yıkadıkça uzamadı dediğimi uygulayın derim benim saçım uzamaya başladı şahsen çok şükür
    Aslında benim asıl derdim sakal
  • 23-03-2021, 22:32:41
    #9
    benimkiler dökülüyo kel galdık