Valla böyle yöntemleri denemiyorum 2 ay önce saçımı sıfıra vurdum ve uzamadı psikolojim bozulmuştu ama 4-5 günde bir yıkamaya başladım saçımı ve uzadı

saçın kendi yağı her zaman daha iyidir bence.
Kimide yıkamak daha iyi diyor ama bende kendi yağı daha iyi diye biliyorum
Birşey sürmene gerek yok sabret uzarlar
Yardımcı birşeyler sürdüğünde daha güzel uzuyor yoksa hemen uzatmak gibi bir derdim yok aslında