Eticaretim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimide yıkamak daha iyi diyor ama bende kendi yağı daha iyi diye biliyorum
Bana da yıkamak iyi diyorlardı ama yıkadıkça uzamadı dediğimi uygulayın derim benim saçım uzamaya başladı şahsen çok şükür